Kvalita a dobrý servis - základ pro každé podnikání

Hanselifter je vždy k dispozici svým zákazníkům a pomáhá s problémy rychle a velkoryse.

Zakoupili jste si výrobek Hanselifter a máte technický problém? Nebo Vám byl dodán jiný produkt, než byl objednán? V těchto případech, prosíme, kontaktujte naše reklamační oddělení. Náš vyškolený personál Vám ochotně zodpoví všechny Vaše dotazy a rychle vyřeší Váš problém.

 

Rychlá reakce na vzniklý problém!

Chcete-li vyřešit Vaši stížnost rychle a bez komplikací, žádáme Vás, abyste vyplňili reklamační list, který je dodán společně s fakturou (v případě stížností nebo záručních nároků) nafaxujte na číslo +420 - 283 892 889.

 

Naše reklamační oddělení se bude zabývat Vaším případem co nejdříve a neprodleně Vás budeme kontaktovat zpět. Samozřejmě můžete také kdykoliv telefonovat našim operátorům nebo můžete osobně navštívit naše oddělení služeb zákazníkům.